Minden ügyfélről megtekinthető a partnertörténet (nyitott, zárt ügyek) valamint a csatolt dokumentumok
Biztosítja az ügykövetést, feltárhatóak az ügyek/munkatársak közti függőségek
Garantált, hogy minden feladatnak van felelőse
Az adatok bármikor megtekinthetőek, hozzáférhetőek
Az értékesítők egyszerre több folyamatot is tudnak kezelni
A munkatársak távolléte sem okoz fennakadást, a rendszer távolról is kezelhető
Adatok csoportosításával célzottan, ügyfélre szabott ajánlatokkal, akciókkal kereshetőek meg, segítséget nyújt a marketing tevékenységek ellátásában is
Lekérdezéseket biztosít a felhasználók számára
A rendszer biztosítja, hogy az ügyfélről tetszőlegesen konfigurálható mezőstruktúrával szinte bármilyen adatot el lehet tárolni, ezek az adatok igazodnak a cég profiljához